Support & Förvaltning

Advectas Solution Services innebär att vi kan ta hand om support och förvaltning av din existerande beslutsstödslösning, med fokus på att säkerställa kontinuiteten i din verksamhet. Våra support- och förvaltningstjänster följer “bästa praxis” ITIL och anpassas efter kundens lösning och önskemål.

Advectas Solution Services ger dig tre viktiga fördelar:

Tillgänglighet
Med Advectas support får du tillgång till rätt stöd när du behöver den. Via vår supportportal kan du enkelt registrera och följa dina ärenden. Vi ser till att rätt resurs bistår och avdelningen är bemannad alla vardagar under kontorstid.

Säkerhet
Med Advectas support kan du sova tryggt. Vi kan göra en morgoncheck och kontrollera att de nattliga laddningarna har gått igenom som de skall, att rapporterna är uppe och att miljön är stabil. Vid semestertider så finns vi givetvis också på plats. Vi kan även löpande följa upp och se till att ni har de senaste patcharna inlagda och vidta åtgärder om det skulle behövas.

Kostnadsfokus
Med ett supportavtal har du kontroll på dina kostnader och slipper obehagliga överraskningar. Du vet vad du får och vad det kostar.

 

Kontakta Advectas support

+46 (0)40 – 631 5760

support@advectas.com

Technical Support Login>>